söndag 24 februari 2013

Söndag igen...


Helgen gick alldeles för fort månaden gick alldeles för fort och det här sista året gick i raketfart....

I veckan firar min blogg 1 år. Det har varit ett härligt roligt lärorikt och den här j.... datorn krånglar år....

Med andra ord ett alldeles fantastiskt år med alla nya vänner som man inte träffat IRL men ändå känns det så... 

Besökarna och följarna har blivit många flera än jag någonsin vågade hoppas på.Jag är fortfarande förvånad när jag ser att så många vill läsa om det trams som lilla jag skriver:)

Nu vill jag fira detta med en liten utlottning och jag har fått det stora nöjet att samarbeta med den fina inredningsbutiken Mixen,






Vi lottar ut den fina trähästen "TROJA"   höjd 28 cm bredd 10 cm längd 21 cm

REGLERNA SOM FÖLJER ÄR:

1 lott för en kommentar

2 lotter för kommentar samt länka från din blogg

3 lotter som ovan + att du är/blir följare av min blogg.

Skriv gärna hur många lotter du deltar med.

Vinnaren presenteras den 20/3 
Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Skriv din mail adress bara om du inte har en blogg.

Tack igen till alla mina läsare,det är ni som gör detta så roligt...

Tack även till Mixin,som gör utlottningen möjlig:)

Stort Lycka Till....





98 kommentarer:

  1. Stort Grattis till 1 åringen.
    Är gärna med i utlottningen.
    Och snappar åt mej hela 3 lotter.
    Kramen Erica

    SvaraRadera
  2. Underbar vinst!! Klart jag är med två lotter tack.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt första år i bloggvärlden, hoppas du hänger med måååånga år till!
    Vill vara med i din utlottning så klart.
    Blir väl 3 lotter då.

    Kramar från mig,
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken fin-fin häst! Skulle passa perfekt hemma hos mig ;)
    Jag slår till på 3 lotter. Länkar med bilden och lägger till mig som följare (Men det hade jag tänkt göra ändå ;)
    Gillar din blogg och visst ger bloggandet ganska mycket ;)
    Ha en fin söndag nu!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Hej,
    Hästen är så charmig.
    Det blir en lott för mig, hade behövt lite tur nu.

    Ha det fint.
    Kramar
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med, länkar på fb och lägger till mig som följare så 3 lotter för mig tack :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Så roligt med utlottningen! Jag tar två lotter och länkar hit.
    kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till ett år som bloggare!!;)
    I maj har jag hållit på i ett år...herregud vad tiden går!!!
    Jättefin häst...jag tar en lott:)
    Ha en fin kväll vännen!
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Grattis! Åh vilken jättefin häst! Jag är gärna med och tävlar!

    Jag är följare och kommenterar...blir det 2 lotter eller?? Tack! <3
    Hoppas på tur gör Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  10. Hej!vilken fin utlottning!klart jag hänger med tre lotter tack <3 bugar o tackar för det.kram Jessica`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.•
    ´*.¸.•´♥

    SvaraRadera
  11. Tack raraste du för din fina kommentar! Jag blev varm i hjärtat!
    Du skriver inte trams, din blogg är så fin och jag tycker om att läsa den!
    Grattis till ett år och jag vill gärna tävla om den fina hästen! Är redan följare så det blir väl 3 lotter.
    Ha en fin ny vecka, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  12. Hej fina!!! Du har en underbart fin blogg!!!! Grattis till 1 år hoppas verkligen du vill förgylla oss med ännu mera härliga inlägg Kram från maja

    SvaraRadera
  13. Grattis till ett år med bloggen och många besökare! Jag är gärna med i fina utlottningen. Följer dig gör jag redan, och länkar hos mig. Nu är det bara att hoppas på tur =)
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. Så klart jag vill vara med och kanske vinna den fina hästen.
    EN lott till mig tack!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med : )
    En lott till mig

    Mvh
    Jeanette
    jeanette@quattro.nu

    SvaraRadera
  16. Åh den var fiin ,min dotter skulle göra vad som helst för få den,tar två lotter och hoppas på lite tur!!!

    Ha det gott
    Kram Susanne
    Mormorsvita

    SvaraRadera
  17. Så fin häst! Så vist vill jag vara med, tar 2 lotter! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  18. ÅÅÅÅÅÅ den var söt! Skulle göra vad som helst för att få den hästen. Jag tar gärna en lott.
    Kramar från Mollan!

    SvaraRadera
  19. Hej Anne!
    Grattis till 1 år med bloggen:)

    Jag är gärna med i utlottningen o tar 3 lotter tack!

    Ha en fortsatt trevlig vecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  20. Hej Anne Grattis till första året .
    Jan vill inte vinna hästen , var f..an skulle jkag ställa den isf , ??
    kanske sälja den till nåt matföretag
    Kram Guhn

    SvaraRadera
  21. Grattis till 1 år med bloggen! Vilken fin häst, vill gärna vara med i utlottningen och tar 3 st lotter tack.
    Hälsningar Suzanne

    SvaraRadera
  22. Grattis till de första bloggåret!
    Vilken fin utlottning... så klart man vill vara med! 3 st lotter tack!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  23. Grattis på 1 årsdagen
    Vilken fin häst den föll jag för direkt
    Måste nog köpa mig en ,om jag inte håller tummarna tillräckligt hårt och vinner en här hos dig
    Tar 3 lotter
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  24. Stort Grattis till ett årsdagen! Klart jag vill vara med och tävla om den fin fina hästen, som skulle passa utmärkt i Olivias rum!
    Jag tar tre lotter!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  25. Grattis på 1 års dagen!

    Gahaa så söt pålle!!!!! Jag tar 3 lotter, tack och hoppas på att pållen vill flytta in hos mig :)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  26. Grattis får man väl säga till jubelaren. Vill också vara med och fira! Tar två lotter och hoppas på bästa möjliga tur :)

    SvaraRadera
  27. Grattis Grattis då till din fiiná blogg! Följer dej redan o det kanske blir tre lotter ändå då? Ska länka nu..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  28. Hej och Grattis!
    Så fin häst! Jag vill gärna vara med, en lott tack :)

    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Hejsan, jag vill jättegärna vara med i din blogg, tar 3 st länkar och blir följare. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  30. Oj, det här höll jag på att missa!!
    Jag kommenterar, ska länka, är redan följare, så tre lotter till mig tack:)
    Bor förresten på TROJAvägen, så det borde innebära fyra lotter...hahaha!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  31. Grattis till ett år med bloggen!
    Vill självklart vara med i din utlottning!
    Tar 3 lotter tack:)
    Ha en finfin kväll!

    SvaraRadera
  32. Hej! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Följer och länkar från min blogg, 3 lotter!
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  33. Wiiieee vilken jättefin utlottning!! Jag vill absolut vara med i den med chans att finna den superfina hästen!! Jag länkar hos mig och har dig med bland länkar jag följer, deltar med tre lotter och hoppas på tur!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  34. Då lägger till kommentaren här istället... Jag kniper 3 lotter. Kommenterar, länkar på bloggen, och är följare!! Kram Kate

    SvaraRadera
  35. Hejsan, fin blogg du har, jag är gärna med i din tävling och tar 3 lotter.
    Ha en fin dag. Kramar Jennie

    SvaraRadera
  36. Prøver lykken med 1 lodd,

    Nydelig hest.

    Ser meg gjerne litt mere om i din blogg, som er ny for meg.

    God Helg! Klem,

    SvaraRadera
  37. Grattis till ditt första år
    är med och tar 3lotter
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  38. Oj oj oj, vad många intresserade det är men jag chansar ändå på 3 lotter.
    Ha en fin fredag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  39. Ett år går så fort!
    Jag är gärna med i utlottningen av den fina hästen! En lott, tack!

    Trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  40. Vad trevligt med en utlottning. Och grattis till 1 år!
    Jag tar tre lotter tack.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med på en lott. gunillaahlander@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Vacker häst, den vill jag ha!!! Tar gärna en lott. Ha en fin helg/Annelie

    SvaraRadera
  43. Hejsan!
    Klart jag vill vara med och hoppas på att turen kommer till mig!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  44. Grattis till ett-åringen ! Vill ju absolut vara med i utlottningen ! 3lotter tack !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  45. Klart jag vill vinna, tävlar med en lott...

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med och tävlar om en så fin vinst! :)
    Ber om 3 st lotter, tack. :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  47. Grattis till 1 årsdagen !
    Visst vill jag vara med och tävla, tar två lotter och hoppas ppå tur.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej o stort grattis till 1 årsdagen! Jag tar tre lotter och hoppas på den fina hästen!

    Fin söndag // Tina

    SvaraRadera
  49. Jeg oppdaget den fine bloggen din i dag :) Liker alle de gamle skattene dine. <3 Jeg blir med i trekkningen din. Skriver en kommenter + følger deg videre.

    Ha en fin søndag!
    Klemmer fra Lite hi

    SvaraRadera
  50. Hej vilken fin häst,skulle passa fint i dotterns rum.
    Jag är med på 2 lotter

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  51. Klart jag vill vara med :)Jag tar en lott.
    Ha en fin dag!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  52. Så fin. Jag är gärna med. En lott tack.

    Babsan
    bopsi@telia.com

    SvaraRadera
  53. Så fin!! Jag är med med en lott! :D

    SvaraRadera
  54. Vill gärna vara med och pröva lyckan.
    Länkar och blir följare så 3 lotter till mig :)
    Annika

    SvaraRadera
  55. Ann-Louise Jäder6 mars 2013 kl. 17:06

    Åh, så fin, den vill jag vinna. Så glad att jag hittade din blogg, den kommer jag att följa. annlo_jeader@hotmail.com
    Har ingen egen blogg, så det blir väl 2 lotter då :-)

    SvaraRadera
  56. Jag deltar gärna med en lott! :) Snygg blogg!

    artlicioussuomi@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Älskar hästar riktiga alltså men vi får nöja oss med marsvin i familjen ,de äter ju också hö lurviga små piggar skulle pigga upp med den fina trähästen vill gärna ha en lott.
    Ha en bra dag
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  58. Åh vilken fin!
    Den skulle passa bra i minstingens rum :)

    En kommentar, länkar i bloggen och följer nu via bloglovin. Så TRE lotter till mig, tack! :)

    Kram

    SvaraRadera
  59. Ååh... vilken fin häst! Den vill jag gärna ha :)
    Jag länkar och har lagt till mig som följare - så det blir tre lotter :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  60. Ett stort grattis till ett år som bloggare! Vill gärna vara med i din fina utlottning,tar 1 lott. Trevlig helg kram Alexandra

    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Grattis till ett år. Vilken fin häst! Denna utlottning får man bara inte missa.Tar 1 lott. Kram Pernilla

    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. God förmiddag!
    Vilken otroligt fin blogg och vinst i denna utlottning.
    Jag har delat din sida på facebook, men har tyvärr ingen egen blogg.

    Håller hårt i både tummar och tår att just jag ska bli din lyckliga vinnare!
    Lots of Love
    Emelie
    jukebox@live.se

    SvaraRadera
  63. Hej, vilken trevlig blogg jag hittade här! Och så kan man ju vinna en fin häst!
    Håller mina tummar för att jag blir den lyckliga ägaren!
    Ha det gott!
    Lena

    SvaraRadera
  64. Jag vill självklart va me å ha en chans på hästen! :) Har kommenterat har 1 lott. ;)

    SvaraRadera
  65. grattis till ett år.vilken härlig sida. vill inte missa din fina utlottning.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  66. Hej, vilken fin blogg! Jag tar en lott!

    SvaraRadera
  67. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar tre lotter tack.
    Ha en fin helg
    kram Agneta

    SvaraRadera
  68. 3 lotter tar jag och hoppas på turen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  69. Oooo, här måste jag passa på att norpa åt mig några lotter! Så söt häst! Om jag vinner får jag ställa den på något bra ställe så inte katten tror att det är en ny leksak till honom :)
    Kniper åt mig 3 lotter, du har en fantastiskt fin blogg som jag gärna följer vidare!

    Ha en fortsatt härlig lördag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  70. Åh sån fin, orginel också inte sett förr :)
    Prövar min tur och är med och tävlar, tar två lotter :)

    Trevlig dag, kram!

    SvaraRadera
  71. Såå fin! :)
    Jag är gärna med och testar lyckan med 1 lott, tack! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  72. Jag vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Grattis till ett års bloggande :D
    Och tack för en riktigt kul tävling!

    Jag älskar hästar och saknar idag att åka ut till Flyinge varje dag som jag gjorde då dottern var aktiv inom ridsporten och var beridare. Den fina träskulpturen skulle passa bra här om nu inte dottern snor den från mig vid en ev. vinst = risken är stor ;)

    Har ingen egen blogg så jag får nöja mig med två lotter då jag självklart följer dig via Bloglovin.

    Kram!
    Britta Högström
    t h o t@hotmail.se (utan mellanslag)

    SvaraRadera
  74. Grattis till 1-åringen!
    Och grattis till en fin blogg.
    Hur i helgoland har jag kunnat missa att du skall ha utlottning...
    men tur så hinner jag med ännu :)

    Jag är med på två lotter, ville ju ha tre men av ngn jäkla orsak så får jag inte länkningen att lyckas...

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  75. Hej!

    Klart att jag vill vara med i ditt fina lotteri. Jag tar tre lotter och hoppas på tur.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  76. 3 LOTTER:

    Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

    1. Skulle passa perfekt på fin-hyllan i barnrummet! :D <3

    2. Har länkat på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/march/tavling-203.html#comment

    3. Lagt till dig på bloglovin. Blev din följare nummer 7 :)
    (Har inte blogspot.se, så kan inte följa på något annat sätt).

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Å vilken fin vinst! Jga är gärna med. Länkat från bloggen med, så två lotter tror jag :)

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  78. Grattis till ettåringen. Härlig vinst. Med i utlottningen med två lotter.

    SvaraRadera
  79. Stort grattis till ditt första år!
    Är gärna med och tävlar, två lotter tror jag det blir.
    Har lagt till dig på Bloglovin, blev följare nr 8.
    Fredagskramar!

    SvaraRadera
  80. Hittade hit via H's enkla vardag och så klart vill jag vara med och tävla om den fina vita hästen den skulle passa så bra i min dotters rum. Jag tar tre lotter och stort grattis på 1-års dagen också!!!!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  81. Grattis till ett år i bloggvärlden! Och jag som just hittade hit... Vilken vacker häst du lottar ut! Den skulle komplettera min hästsamling bra... ;-) Så jag tar 3 lotter, länkar med bild och blir följare via Bloglovin. Sedan håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen!

    Vårvinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  82. Love it!!
    Grattis på ett årsdagen! Hoppas på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  83. Grattis på 1 års dagen jag hoppas på en riktig stor tur.
    Angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  84. Grattis till 1-åringen! :) Tar en lott och hoppas på tur! :) tove.miemois@abo.fi

    SvaraRadera
  85. Grattis på ettårsdagen i efterskott! Jag vill gärna ha en lott i din tävling.

    Ha en fin helg,
    Jenny

    SvaraRadera
  86. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  87. Grattis till ettårsdagen! Jag är med i utlottningen av denna fina häst!
    maostman@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Gratulerar på ettårsdagen :-)! Jag är väldigt gärna med och tävlar med en lott! Har kikat på denna häst på Mixin...

    //Katrin

    katrin.pettersson2@spray.se

    SvaraRadera
  89. Jättefin blogg! Grattis till dina 1 år. Själv är jag nybörjare sen i julas ung. Superfin vinst och jag deltar med 3 lotter. Länkat och följer mer än gärna din blogg.
    Anki

    SvaraRadera
  90. Tar 3 lotter och hoppas på tur samtidigt som jag gratulerar till 1 år.
    Jättefin blogg och vinst.
    Susanne

    SvaraRadera
  91. Hej! Vill gärna pröva lyckan och vara med i din fina utlottning! 2 lotter och jag länkar från min blogg..Kram Annika

    SvaraRadera
  92. Hej
    Är gärna med på 1 lott .
    Trevli blogg du har.
    Kram Gittan

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med och tar en lott & hoppas på att det inte är för sent att tävla :)

    Ha en fin dag :)
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  94. Första gången jag kikar in här faktiskt....mycket fint å titta på, så hit lär jag garanterat titta in igen.

    Så om det inte är försent så tar jag gärna en lott!
    Mvh Maria
    mia-e_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Grattis!!!!!!!!!!
    Åh vilken fin en! ja tack jag vill GÄRNA vara med!
    Följer redan så 2 lotter då Tack!<3

    Mvh/Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  96. hej
    Vilken fin blogg jag hittat idag. jag vill absolut vara med i tävlingen Jag tar en lott och hoppas på tur
    mvh Ullaisa
    stortintresse@yahoo.se

    SvaraRadera
  97. i sista minuten 1 lott KAI
    kajenn44@yahoo.se

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.