onsdag 21 juni 2017

Ett litet tips!






Hemma igen...

Den här gången gjorde vi som sagt en kortare period i Spanien endast nio dagar var vi där.
Men  det är lika skönt att vara hemma här i Sverige nu och det är ju det som är meningen. Det är bara vintertid vi tänker vistats där..






Tänker kika in här och påminna om det fina erbjudandet jag har från Daniel Wellington

Jag har nu min fina Classic Petite Sterling..

Passar så bra till en sommarbrun hy, den sitter som en smäck på armen och alla andra smycken känns överflödiga.Den är som ett smycke i sig..

Här har vi materiell kärlek på hög nivå:)




Erbjudandet gäller ända fram till den 31 juli och  med koden ANNESVITARUM så har ni 15 % på hela sortimentet.

Så kika in på Daniel Wellingtons hemsida,där finns en hel del nyheter..
Fri frakt och fria returer...

Passar på och önskar Glad Midsommar:)

2 kommentarer:

  1. Snygg ;)...själv har jag inte använt klocka på mååånga år. Är liksom inte min grej, hihi...Apropå mina skor som jag köpte i Spanien...köpte dom inte på marknaden utan i Playa del Ingles och inga hala sulor har dom ;)...hur sköna och säkra som helst, hehe...I går sökte jag lite resor till Grekland i september...satt vid datorn så jag blev alldeles yr, haha. Litar inte på det svenska vädret i sommar, verkar inte bli någon värme direkt. Få se om vi åker till Spanien eller Grekland.
    Önskar dej en fin Midsommar på alla sätt !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska Er en trevlig Midsommarhelg , var Ni än befinner Er i Spanien eller Sverige.
    Jag är så gammal nu att det är nog Sverige som gäller. Stor kram från Mamma H

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.