måndag 3 juli 2017

Semestertider..



Godmorgon eller god förmiddag..Vad säger man när klockan snart är tio en måndag mitt i semestern??

Jag har en känsla av att många har tidig semester i år.
Här i småstaden är det livat och massor av folk överallt..




Någon direkt sommarvärme har vi inte fått än,sommaren kom av sig lite.
Så här går det åt en hel del ljus fortfarande..

Och bilden påminner mig om att jag behöver inte bara köpa ljus utan också putsmedel till ljusstakarna.

Visst är det vackert med silver,men jag har blivit alldeles för lat och tycker inte alls det är roligt att putsa silver:)


Önskar er en fin vecka ....

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin vecka med. Här ska det jobbas ett par veckor till innan jag har semester.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Ha ha, tycker dina ljusstakar ser blanka och fina ut!
    Lite knepig sommar vi har, stormar för det mesta och kyligt. En och annan dag med sommarvärme. Men jag jobbar några veckor till och då kommer kanske sommaren.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Så somrigt och fint det ser ut hos dig! Snyggt med blått, det ger sommarkänsla.
    Idag är det ingen sommar ute. Kyligt och blåsigt. Jag plockar ihop för en liten husbilresa ett par dagar och då gör det inte så mycket hur vädret är.
    Tack för din gulliga kommentar!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Härlig sommarkänsla hos dig ;))....men här är det ingen sommarkänsla...ynka 15 grader, mulet och regn/sol. Gillar inte detta väder...jag blir så grinig, hihi...vill ha värme och sol, och tur att vi bokat en resa i augusti igen !!!
    Ha det gott på semestern nu ;)
    Kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.