fredag 11 augusti 2017

Min lilla följeslagare...



Två veckor har nu gått och min lilla mini har idag börjat på fritids...

Två sista veckorna på sommarlovet som vi har haft tillsammans på dagarna,bara han och jag,efter att föräldrarna har börjat att jobba.
Två veckor med skratt och bus.. Massor av bad i poolen.

 Jag kommer att ta med mig massa fina minnen.
Eftersom det var sista sommaren i huset..

Vi har alltid varit tillsammans en hel del,men nu är det dags för mormor att släppa greppet.Nu börjar skolan, och den tiden har nu kommit när kompisarna är viktigare än mormor:)
Precis som med dom andra pojkarna,man måste inse att dom börjar bli stora..

Jag kommer att vistas mera i Spanien och han kommer att börja i nollan!

Och det är stort det kan jag lova!

Idag var första dagen på fritids och på måndag börjar han i förskoleklass!



Precis som dom andra pojkarna så har han älskat att stå på bryggan och kasta i stenar.

Sorry säger jag till våra grannar att det är mina pojkar som kastat i stenarna i vattnet:)

Brygga och brygga är det ju inte längre..
Den stack iväg i vintras då vi hade rejält oväder.
Nu finns det bara rester av den kvar.


Det har ju inte varit så varmt i sommar så vi har klarat oss ganska bra från alger,men nu börjar det komma en del men absolut inte i närheten av vad det kan bli.

Men detta är något vi alla kommer att sakna,vi har verkligen haft en underbar tid här..
Nu är det nedräkning på gång tills våran flytt så här kommer det nog att bildbombas framöver,räkna med det:)

Önskar er en fin fredagskväll...








2 kommentarer:

  1. Det är ju så här att jag är ju så ruskigt gammal,så när jag ser mina barnbarn nu, tänker jag
    var i Herrans namn har åren tagit vägen. Man bliver lite ledsen att livet måste gå så fort förbi.
    Mina älskade barnbarn, och barnbarnsbarn till och med. uj, uj

    SvaraRadera
  2. All tid har sitt och man får leva på alla fina minnen man har.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.